50 märksõna Google’i esilehel – utoopiline või realistlik?
22. märts 2016
WSI Online
WSI Online Ettevõtlus
Enimloetud artiklid
- Madise september-oktoober 2023 kokkuvõte, blogi jääb ebaregulaarseks 31.10.2023 15:29
- Teekond kahemiljonise investeerimisportfellini 11.01.2022 22:58
- Madise juuli-august 2023 kokkuvõte 06.09.2023 13:40
- Madise juuni 2023 kokkuvõte 14.07.2023 12:57
- Tulevikutööstus - järgmine buum? 27.06.2023 14:37
Viimased artiklid
- Madise september-oktoober 2023 kokkuvõte, blogi jääb ebaregulaarseks 31.10.2023
- Madise juuli-august 2023 kokkuvõte 06.09.2023
- Madise juuni 2023 kokkuvõte 14.07.2023
- Riistvara vs tarkvara startupid: müüdid ja tegelikkus 13.07.2023
- Tulevikutööstus - järgmine buum? 27.06.2023
Oled ettevõtte 5 põhilise märksõnaga Google’i esilehel ja arvad, et nüüd oled kõik saavutanud? Paraku sa eksid, sest see on alles algus. Mis sa vastaksid, kui ma ütlen, et täiesti reaalne on saada 30, 40 või koguni 50 märksõna Google’i esilehele? Kui sul läksid silma särama, siis see blogi on just sulle.
See on tõsi, et selliseid tulemusi on võimalik saavutada, aga see ei käi üleöö. Isegi mitte ühe või kahe kuuga. Otsingumootori optimeerimine (SEO, ASEO, Adiptive SEO) on pikaajaline töö. Kõige aluseks on loomulikult kaasaegne disain ja läbimõeldud funktsionaalsusega koduleht. Kui see on olemas, siis järgmine võtmesõna on sisuturundus.
5 märksõna Google’i esilehel
Oled näinud vaeva ja „käputäis” olulisi märksõnu on Google’i esilehel. See tähendab, et iga sõna eraldi Google’isse trükkides tuleb sinu koduleht esimese 10 orgaanilise otsingutulemuse seas välja. Väga hea – nii tulevad külastused ja päringud.
Sa valisid välja need kõige üldisemad ja levinumad terminid, sest inimesed otsivad ju neid. Tõenäoliselt on sinu kodulehe külastus kuust kuusse stabiilne ja ka päringute arv on põhimõtteliselt sama. Miks tulemused ei parane? Vaja on tuua veebilehele uusi külastajaid. Et uusi külastajaid kodulehele saada, proovi Google’i esilehele jõuda võimalikult paljude märksõnadega.
50 märksõna Google’i esilehel
Kõigepealt selgita välja, milliseid on need sinu ettevõttega seotud märksõnad, mida inimesed päriselt Google’ist otsivad. Kui see on selge, siis hakka vastavalt sellele oma kodulehele uut sisu looma. Arvesse lähevad vahelehed, blogid, uudised, maandumislehed jne.
Kui sa tead, mida potentsiaalsed kliendid otsivad, siis saad neile seda infot pakkuda. Oleme oma blogides korduvalt kirjutanud, et inimesed ei otsi ainult üldiseid ühesõnalisi märksõnu. Rohkem kasutatakse 2-5 sõnast koosnevaid märksõna fraase. Inimestel on konkreetsed soovid ja probleemid, millele nad püüavad läbi Google’i lahendusi leida.
Alusta vahelehtedest. Vaata üle, et nende sisu vastaks sellele, mida sinu potentsiaalne klient näha soovib. Too välja kasud, eelised, võrdlused, usalduse näitajad, garantii jne. Kui see on korras, siis järgmine samm on blogimine. Uue sisu tootmine on just see õige tegevus, kuhu hakata igakuiselt panustama. Pidevalt täienev koduleht toob lehele rohkem külastusi ja saab paremaid positsioone ka otsingumootorites.
Vastavalt märksõnadele blogipositusi kirjutades ära unusta linkida olulistele vahelehtedele ja veelgi olulisem – kellele sa seda sisu toodad. Kas selle blogipostituse lugemine aitab su potentsiaalse kliendi probleeme lahendada? Kui toodad sisu, mis sisaldab küll valitud märksõnu, aga kellelegi väärtust ei paku, siis võib küll kasvada kodulehe külastuste määr, aga päringuid või oste eriti juurde ikka ei tule.
Kui oled soovitud märksõna fraasi välja valinud ja sellega korraliku blogipostituse kirjutanud, indekseerib Google uue sisu tavaliselt mõne päeva jooksul. Kui konkurents pole valitud sõnadega väga kõrge, võid tänu blogipostitusele kiiresti hea positsiooni saavutada. Ühe nädalaga esilehele saamine ei ole utoopia. Kui sa teed sellist tegevust kuust kuusse, siis ühel heal päeval ongi tulemuseks see, et 50 märksõna (märksõna fraasi) on esimese 10 positsiooni hulgas. See tähendab olulist kodulehe külastuste ja päringute kasvu.
Kokkuvõte
5 märksõnaga Google’i TOP 10-nes olemine ei tähenda, et „lagi” on saavutatud. Conversion disain ja kasutajasõbralik koduleht on kõige aluseks. Seejärel tee korda vahelehed ja hakka blogima. Mida rohkemate potentsiaalseid kliente kõnetavate märksõnadega sa otsingutulemustes esimeste seas oled, seda enam külastajaid, päringuid ja oste on oodata.
Autor Egert Tüll, ilmus algselt WSI Online blogis: 50 märksõna